Jeszcze więcej rumakowania ;)

Z początkiem kwietnia 2019 roku uruchomiłem nową stronę, rozwinięcie Wyszukanych. Przez minione lata zgromadziłem tutaj wiele treści ale i potrzebę rozwoju, innego ujęcia mojej pasji - motoryzacji. Dlatego powstał Likonic.pl - czytaj Lajkonik ;).

Zapraszam do dalszej lektury, będzie więcej, lepiej, sprawniej i czytelniej.

Marcin Suszczewski

sobota, 28 czerwca 2014

Jedna z 9390 sztuk. 25 900PLN

Beta to przełomowy model dla mało znanej w Polsce marki Lancia.
Betę budowano w kilku znacząco różnych odmianach, w tym jako Spyder - w odróżnieniu od Spider'a Alfy Romeo. Beta Spyder nie jest całkiem otwartym kabrioletem. Ma panel typu targa nad głowami jadących a także składany dach za wzmocnionym słupkiem B. Jako model z 1980 roku, w tym aucie ten słupek powinien już mieć dodatkowe wzmocnienie, którego brakowało we wcześniejszych autach. Również silnik 2.0 to mocniejsza propozycja od początkowo stosowanych dwu-wałkowych 1.6 i 1.8. Sprzedający dał trochę przydługą nazwę. Zagato było marką używaną zamiennie do Spyder na rynku amerykańskim. Co ciekawe, nadwozie zaprojektowało studio Pininfarina, ale budowało je Zagato. Rzadki model, wart zainteresowania.




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz