sobota, 13 września 2014

Targa jakiej już raczej nie będzie. 67 900PLN

Zaprezentowana w tym roku nowa Targa 911 jest owszem ładnym samochodem z nostalgicznym metalowym słupkiem w obramowaniu ogromnej zakrzywionej szyby tylnej. Co prawda taki look zdobył wielkie uznanie ale sposób chowania płata dachu, który wymaga uniesienia całej tej szyby, jest naszym zdaniem rozwiązaniem wstecznym do tego tutaj.

W poprzednich wydaniach 911 koncepcję Targa rozwiązano w znacznie ciekawszy sposób. Krzywiznę dachu i opadającego tyłu dobrano tak, aby jedną część dało się chować pod drugą. Sama operacja przebiega błyskawicznie, linia samochodu pozostaje niezmieniona a całość jest niezauważalna z zewnątrz
I może to właśnie bolało marketingowców. Bo co po takiej wersji Targa skoro nie daje się tym co i rusz błysnąć przed innymi. Wydaje nam się, że właśnie dlatego powstał ten dziwny mechanizm, który można obserwować w nowym modelu. Wielka szyba się unosi, panel dachu jest chowany hydraulicznie za fotelami, szyba się opuszcza. Jest widowisko.
Wolimy to tutaj rozwiązanie. Jak z każdym droższym samochodem, bardzo uczulamy na szczegółowe sprawdzenie techniki. Pamiętajcie, lepiej drogo diagnozować niż jeszcze drożej poprawiać. A nie daj Boże, naprawiać. To już prawdziwe nieszczęście.
Link do ogłoszenia Targi - tutaj.

2 komentarze:

  1. Najgorsze Porsche jakie powstało. Spójrzcie tylko na to wnętrze - tani plastik i słabej jakości skóra. O wyglądzie przodu nie wspomnę, bo to rzecz gustu powiedzmy.

    OdpowiedzUsuń
  2. cóż, w tych wcześniejszych to plastiki we wnętrzu nawet trudno do rangi tworzywa sztucznego podnieść. Porsche to specjalista od wdrażania minimalnych zmian. więc z plastikami widocznie też nie mogli od razu po grubości zaszaleć ;)

    OdpowiedzUsuń