czwartek, 30 października 2014

TEKST SPONSOROWANY - '02 Renault Laguna Tourer 1.9 dCi

Oto przykład drugiej generacji Laguny, w wersji kombi - praktyczniejszej od hatchbacka ale pozbawionej ciężkich linii typowych dla kombi. Samochód kupiony w polskim salonie i użytkowany przez jednego właściciela. Wspólnie przejeździli 150 tys km po czym przyszedł czas na zmiany i tak samochód trafił do sprzedaży.

To nie jest zwykła Laguna, a wysoka wersja Privilege. Ma fantastycznie wygodne fotele pokryte welurem ze skórzanymi wstawkami (tego nie znajdziecie w zwykłych wersjach). Podróżowanie w nich to prawdziwa przyjemność. Na pokładzie również komputer, który informuje o stanie samochodu (można to oczywiście wyłączyć).
Silnik 1.9 dCi jest cichy i elastyczny. Dzięki skrzyni 6-biegowej spalanie w tym kombi wynosi około 6,0 l/100km. Wóz wyposażone w reflektory ksenonowe i parktronic. Dostęp do przestrzeni bagażowej przez osobno uchylaną szybę (jak w kombi BMW, Citroena czy Peugeot). Zapraszam do oglądania i zakupu.  
Link do aukcji Laguny - tutaj.

14 komentarzy:

  1. Rodzice mają taką Laguną 2.2 DCi.
    Przebieg niższy niż ta w ogłoszeniu a jest w rodzinie od nowości. Przez ostatni rok jeździli więcej moim W124 niż Laguną bo ta stała non-stop w warsztacie.
    Jak nie sprzęgło, to uszczelka pod głowicą, jak nie uszczelka to wtryskiwacze, zawieszenie, zapieczony zacisk, pęknięty przewód wysprzęglika. Na wakacje też pojechali Mercem bo Laguną się bali w trasę...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak właśnie: NIŻSZY!! Nie wiem ile ma teraz dokładnie, ale po przekroczeniu 120tyś auto co chwilę sygnalizuje że chce do huty.
      Poza tym to bardzo komfortowe i nawet nie brzydkie auto, tylko jeździć nie chce.

      Usuń
  2. A mój Tata miał dokładnie ten model z tym silnikiem, nowy z polskiego salonu. Ten silnik to jedno gigantyczne nieszczęście konstrukcyjne. Również więcej stała w warsztacie niż jeździła. W okresie gwarancji KILKADZIESIĄT napraw gwarancyjnych (w tym TURBO, dwumas i wiele innych). Toczyło się już postępowanie o wymianę samochodu. Ostatecznie miał stłuczkę i poszła do kasacji. Podobno ślinik 2.0 dCi jest już pozbawiony wad 1.9 i z tym Laguna jest warta uwagi.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Olej 5w40 spełniający normę RN710 i nic się nie będzie działo. Moja ma 205 tys km turbo jest od nowości Motul X-clean 5w40

      Usuń
    2. Problemy zaczęły się praktycznie zaraz po wyjechaniu z salonu, wiec jak przyczyną może być olej? Fabrycznie zalano złym olejem? Oczywiście trafiają się egzemplarze, gdzie opisane problemy nie wystąpiły, ale to kwestia szczęścia, a przy zakupie używanego wolę nie liczyć na fart.

      Usuń
    3. Problemy tego silnika są szeroko opisywane w necie, faktycznie dobry olej co 10k km bardzo pomaga każdemu silnikowi w długowieczności, ale przed padnięciem dwumasu przy 20k km już chyba nie (kierowca z lekką nogą).

      Usuń
  3. Ohoho, taka lalka to raczej za połowę podanej ceny ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Taaaa 5 tys za tak utrzymane auto w dieslu z 2002 roku to nie golf 3 baranie

      Usuń
    2. Po primo nie obrażaj. Po drugie primo takie laguny to niezbyt chodliwy towar, ogarnij sobie ceny (te realne ;)). A wypicować autko i zrobić przebieg to raczej nie problem ;)

      Usuń
  4. czy są jakieś głosy na tak? weźcie się, bo nam nikt już więcej reklamy nie zleci ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jasne ze są laguna to świetne auto tylko łac dobry olej z norma rn710 co 10 tys km

    OdpowiedzUsuń
  6. Odpowiedzi
    1. Bardzo ciekawy głos w dyskusji, ten o oleju. Zwrócę się do naszego zaprzyjaźnionego eksperta Damiana aby tu rozjaśnił sprawę.

      Usuń