środa, 21 października 2015

Sprawy typowe dla marki. 23 900PLN

Nie wiem jakie macie skojarzenia z marką Audi. Ja ich kilka mam i się nimi z wami podzielę. Mam nadzieję, że nie pozostaniecie dłużni. Otóż, dzisiejsze Audi jest dokładnym przeciwieństwem siebie samego sprzed lat. Na jakiej zasadzie? Cóż, już objaśniam. Na przykładzie tego czerwonego samochodu

Skromność, zdecydowanie w projektowaniu, delikatność linii, solidność rozwiązań, wysoka jakość materiałów. Z tej listy do dzisiaj przetrwał tylko ten ostatni punkt. Wozy z czterema okręgami na chłodnicy to dzisiaj twory stylizowane na bazie agresji, przerabiane po niecałym pół roku i tak ostentacyjne jak to tylko możliwe bez zdejmowania spodni. O solidności "Vorsprung durch.." może innym razem. Odium skandalu w tej grupie producentów nie pozwala na powiedzenie niczego bez zachowywania się określanego potocznie "kopaniem leżącego". Więc sobie daruję. Poważnie, wiem, że ten czerwony pojazd to dzisiaj może sprawa niemodna ale jego wstrzemięźliwość i elegancja pasują mi do Audi dużo bardziej. Ja po prostu nie widzę tej marki jako producenta samochodów wyróżniających się li tylko nowym krojem ledowego światełka.

Audi na aukcji - tutaj.

2 komentarze:

  1. Dla mnie współczesne audi to dno ... typowy burakowóz, korpobiczwóz lub postulujących gołodupców z kredytami ... lub takich co to muszą komuś coś udowodnić ... ochydna forma ostentacja w złym guście, do tego drogo i po prostu brzydko, idę się wyrzygać na przypadkowe audi których jak na...rał ;) dla mnie to sięwszystko skonczyło na cygarze no może jeszcze kolejny model robił na mnie wrazenie ... 20 ponad lat temu, teraz szkoda gadać więcej i tka mi się ulało ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hm, to tak na serio oceniać markę przez pryzmat właścicieli (i to głównie tych z Polski)? znam kilka osób, które mają nowe Audi, nic nie muszą udowadniać, nie mają kredytów, ani nie są burakami. w Niemczech to jest normalny samochód, jak BMW, czy Mercedes, to w Polsce utarły się stereotypy kierowców, więc to jest żadna podstawa do oceny marki.

      wszystko się skończyło na cygarze, ach, ten postęp techniczny.

      Usuń