poniedziałek, 4 stycznia 2016

Na sprężynach. 4 700PLN

Parę lat temu, kiedy marka Citroen zaprezentowała model C5 z dostępnym do wyboru zawieszeniem hydropneumatycznym i sprężynowym, podniosło się larum, że to koniec wspaniałej epoki. Tymczasem, niekoniecznie była to w tej marce jakaś nowość.
Co prawda już od wielu lat sprężyny montowano w modelach Peugeot a w cytrynach zachowywano hydro, ale trzeba też pamiętać, że hydro zarezerwowane było dla droższych modeli Francuzów. Taki na przykład Citroen LN stał na sprężynach, podobnie rzecz się miała z modelem Visa.
 Lekka, z obszerną kabiną, nowoczesna i ekonomiczna. Visa przez lata stanowiła bardzo atrakcyjną propozycję w gamie Citroena gdzie stała obok takich modeli jak GS i CX. To na jej bazie powstał  dostawczy model C-15 i licencyjny Axel produkowany w Rumunii przez Oltcita. Dziś rzadkość, co nie zmniejsza jej atrakcyjności.

Visa na aukcji - tutaj.

1 komentarz:

  1. Ojciec taką wisniową przywiózł z Holandii na początku lat 90 tych ... pękł wał korobowy - zaspawał ... trochę jeszcze pojezdziła i na złom ,,, ale u kogo innego

    OdpowiedzUsuń