wtorek, 24 marca 2015

TANIOŚĆ. Trochę rdzy na klapie. 990PLN

W zakresie cenowym, którego dotyczy dział "TANIOŚĆ" niemal nie sposób poruszać się w ofertach pozbawionych charakterystycznego rdzawego nalotu. Z tym jednak, mam nadzieję, zwolennicy niskich cen już dawno się pogodzili. A Felicia bez zardzewiałej klapy? Czy takie coś w ogóle istnieje?

Rdza na klapie bagażnika to zresztą sprawa czysto kosmetyczna. O wiele ważniejsze są progi czy podciągi i to właśnie te elementy powinno się bezwarunkowo skontrolować przy próbie kupna takiego auta. Natomiast rdzewiejąca tylna klapa to tylko znak potwierdzający prawidłowe działanie wycieraczki tylnej szyby. To w końcu brud zagarniany przez nią zbierał się latami na plastikowym zdobieniu klapy i zatrzymywał w tym miejscu niepożądaną wilgoć. Ot i cała historia. Dla nas liczy się, że auto jest czyste, stoi równo i ma dobrą cenę.

Skoda w ogłoszeniu - tutaj.

3 komentarze:

  1. No pozwolę sobie uzupełnić. klapa rdzewieje z kilku powodów ...
    1.górny spojler gumowy jest mocowany na wkręty - co powoduje ze tamtędy dostaje się woda.
    2. woda dostaje się też przez szybko parciejącą uszczelkę wiązki el. klapy tamtędy też dostaje się woda.
    3.ta kalapa zakrawa na sabotaż VAG na szkodę skody = favoritka nie ma tych wad ...

    4. a działanie wycieraczki w rozmiarze szkód które czynią punkty nr 1 i 2 jest bardzo subtelne ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. a efekt teg owszystkiego jest taki zę w klapie normalnie egzystuje bio-zbiornik wodny ;) w środku jest po prostu woda - co sprawia że klapa dezintegruje się szybko.

    OdpowiedzUsuń
  3. dziękuję za fachową ocenę sytuacji Ojcze. co ekspert to ekspert ;)

    OdpowiedzUsuń